Monday, July 28, 2008

G 20 - Erika (K 40, H 3, NY 117, F 17)

To my friend Erika. She choose a beautiful pale gold taffeta dress embellished with gold sequins, so there were not to many options when we had to choose the perfect colours of the beads. The best match was the golden shadow swarovski with the matte sand imitation pearls, and the matte bronze delica. I also used a tiny amount of silver lined gold bead to give a little extra sparkle. The bride was wery happy with the jewels, and I´m waiting for her photos wearing them :)

19 comments:

Dóra said...

Gyönyörű lesz a menyasszony! Nagyon szép ez a szett!

Frida said...

Nyálcsorgatás... :D

Tiszi said...

Húúú és aaaa!! :D Szóval lennék menyasszony!! :D

Tündérke said...

Hű, micsoda kollekció :-))

Unknown said...

Köszi :)

Anonymous said...

wow!!!!!j'adore!!!!

Unknown said...

thanks :)

AgnesBeads said...

Mesebeli szépség, igazán menyasszonyi ékszer!

Ági mama said...

Olyan gyönyörű, hogy majd megszólal!!

Tiszi said...

Gyere át hozzám... én is megleptelek. :)

Unknown said...

Köszi szépen!

Marcsi said...

Meglepi díj a blogomban! :D

Liza said...

Hű gyönyörűség! Egyszer majd én is szeretnék ilyet!
Nézz be hozzám a blogomba, kérlek! :)

Kinga said...

Hű-ha, meseszép lett a végeredmény! (Mondjuk a karkötő tök más a képen, élőben sokkalsokkal szebb - volt már félkészen is...)

Anonymous said...

WONDERFUll!!!!!!!!!!!!!!

Babra said...

Majd beájultam:D:D Gyönyörűűűű!!!

Hoyacarnosa said...

Kedves Éva!
Hihetetlenül le vagyok nyűgözve általában az összes/legtöbb munkádtól, de ez valami csodálatos. Gratulálok a tehetségedhez és a szorgalmadhoz, ez az, ami már nem csak hobbi, hanem valódi művészet. Gyönyörű.
(Én is Erika vagyok :)

Erika said...

Gyönyörű ez a szett! A színei is csodálatosak!

Mili said...

Húúú Éva ez gyönyörűséges!
Mindig elalélok az ékszereidtől, mikor az oldaladon járok de ez teljesen levett a lábamról!

Search This Blog